mandag den 4. juli 2011

Kort & Godt: Blonder

Så fik jeg klippet mine elskede lange negle, fordi jeg skulle have linser. Men så kommer der altså flere designs til korte negle, så I kan glæde jer til en hel del Kort & Godt i fremtiden :-) Men dette design synes jeg faktisk var rigtig sødt, og så så mine negle ikke forfærdelige korte ud. Jeg har brugt følgende:
  • Orange perlemor fra Trend Accessories
  • Top coat fra Konad
  • Prægeplade m57 fra Konad
  • Hvid speciallak fra Konad
Der startes med at lægge et par lag af den orange neglelak. Min erfaring var, at der skulle en del lag på, før det blev tydeligt, men så blev grundfarven også utrolig flot! Herefter skal der stemples. Vi starter med blonde-mønsteret der stemples skråt på (se billede). Efter det skal gitteret stemples langs det andet mønster, altså lad de to mønstre "følge" hinanden. Der sluttes af med en top coat. Og på ingen tid har man fået søde negle :-)

Produkter som prægeplader, speciallak mm. kan købes her hos Konad Denmark.

5 kommentarer:

Jenny Nguyen sagde ... [Reply]

Mega flot design! :)

StineN sagde ... [Reply]

Nej hvor er de fine! Kan godt lide at det er diskret, men samtidig detaljeret. Lækkert! :)

Theresa N. sagde ... [Reply]

Mange tak :-)

Line sagde ... [Reply]

De er super fede! Rigtig sødt design, det er festligt, men kan stadig bruges til almindelig brug :)
Jeg følger med!
Måske vil du også synes om min blog?
Xo Line
CopenhagenHonesty.blogspot.com

Theresa N. sagde ... [Reply]

Tak Line! Jeg vil straks tjekke din blog ud :-)

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Twitter Bird Gadget