onsdag den 6. juli 2011

Kort & Godt: Pink Flowish

Neglemodel: Mommi's veninde

Negleaften 1: Jeg lovede min veninde at lave negle på et par tøser, og da de blev lavet, hev min mor også hendes flok til en omgang lakering à la Theresa ;-) Så det blev en lang dag for mig, men det blev til 9 flotte par negle! Nogle med nye designs, og de kommer løbende op her på bloggen under titlen "negleaften". Til ovenstående design har jeg brugt:
  • Base coat fra The Color Workshop
  • Pink fra Sation
  • Guld precison pen fra Jordana Pop Art
  • Hvid speciallak fra Konad
  • Prægeplade m40 fra Konad
  • Top coat fra Konad
Start med en base coat, da farven er kraftig og læg derefter grundfarven. Når denne er tør, skal der stemples. Lad mønsteret sidde på siden (se billede). For at gøre designet mere detaljeret, kan der tegnes guldprikker langs med neglebåndet. Slut af med en top coat. Done! Et enkelt men meget iøjefaldende design :-)

Du kan købe Konads produkter bl.a. prægeplader og precision pens her.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Twitter Bird Gadget