søndag den 24. juli 2011

Yellow is the new black!

Normalt er jeg ikke til den gule farve, men jeg måtte jo give det et forsøg, da den har været super hot i sommeren. Og selvom jeg hader at indrømme det, synes jeg faktisk designet var ret fedt men..Ups! Glemte base coat til denne farve, så nu får jeg nok gule negle, æv! Men kunne ellers forestille mig at farven ville passe til en chic stil ;-) Har brugt følgende:
  • Gul neglelak fra Make Up Store
  • Sølv precision pen fra ATP
  • Sort speciallak fra Konad
  • Prægeplade m32 fra Konad
  • Top coat fra The Color Workshop
Modsat mig, anbefaler jeg at starte med en base coat for at undgå selv at få gule negle :-) Laker 2 gange med den gule. Den er lidt tynd, men perlemorseffekten kommer virkelig frem, når grundfarven kan ses ordentligt. Stempl derefter mønsteret på og tegn en sølvlinje langs "manicure kanten" (se billede). For et ekstra finish kan der evt. komme en matchende sort rhinsten på tommelneglene. Slut af med en top coat. Done! Hurtigt design der giver blikfang på no time :-)

Prægeplader mm. kan købes hos Konad Denmark. Ps. Den gule farve er IKKE til hyldes for Tour de France ;)

5 kommentarer:

Fingers sagde ... [Reply]

Your translator isnt changing this to english for me to read! You need to check on that! I will check back but the nails are pretty!

StineN sagde ... [Reply]

Hej Neglefeer.
Elsker jeres blog!
Har derfor nomineret den til en Sunshine Award.
Tjek min blog ud i løbet af i morgen for yderligere info:)

Theresa N. sagde ... [Reply]

@Fingers Thanks! But yeah I've been working on it but it still doesn't seem to work, but don't worry. I wont give up!

@StineN Tusind tak for den fine norminering, Stine! :) Er virkelig også vild med din blog og det vil jeg helt klart gøre.

Iris sagde ... [Reply]

I love this one!! Yellow is my favorite collour!!!
xx


http://www.nailartbyiris.blogspot.com/

Frk. Fine sagde ... [Reply]

@Theresa N. Awesome :D

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Twitter Bird Gadget