torsdag den 18. august 2011

Blossom Manicure

Da jeg lige er flyttet til en anden by, har jeg har lidt travlt og har derfor ikke haft tid til at oploade noget i et stykke tid - undskyld! Men nu er jeg tilbage med et design jeg allerede har gentaget mange gange, for det er simpelthen så fedt! Både diskret "french-like" og alligevel rigtig power flower! Til dette design er der brugt:
  • Rød glimmer neglelak fra TMT
  • Lyserød base coat fra The Color Workshop
  • Hvid speciallak fra Konad
  • Sort speciallak fra Konad
  • Top coat fra Konad
  • Rhinsten fra Konad
  • Prægeplader m25, m31 & m36 fra Konad
  • Sponge/svamp
Start med en base coat. Jeg valgte en lyserød, da den giver det "falske" fransk manicure look. Herefter skal sponge/svampen tages i brug. Tag den ønskede farve på svampen og dup på kanten af neglen. Lad neglelakken være kraftig i enden og fade den ud ad neglen (se billede). Tag et lag top coat over for ekstra glans inden mønstrene stemples på. For et ekstra finish kan en rhinsten sættes på den store sommerfugl på tomlen. Slut derefter af med top coat'en. Violà! Så blev neglene flotte :-)

Prægeplader, rhinsten, sponge mm. kan købes her hos Konad Denmark.

3 kommentarer:

Fingers sagde ... [Reply]

This is really pretty!

Kejal sagde ... [Reply]

Very cute!

Theresa N. sagde ... [Reply]

Thank you so much!

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Twitter Bird Gadget