tirsdag den 8. maj 2012

Oriental Diamonds

Nu er det efterhånden ALT for længe siden, jeg selv har kommet med et indlæg - sorry! Har simpelthen haft så travlt, men det betyder skam ikke, at jeg er holdt op med at lave negle ;-) Følgende design er jeg helt vildt med, da det næsten ikke kan blive mere glitter! Designet er en smule orientalsk og majestætisk inspireret. Til følgende design har jeg brugt:
  • Basecoat Pro White Sapphire fra Manhatten
  • Manicure strips fra The Color Workshop
  • Save Me glitter lak fra OPI
  • Blå glitter lak nr 252 fra Depend
  • Dotting tool 
  • Hvid speciallak fra Konad
  • Top coat fra Konad
  • Prægeplade m60 fra Konad
Læg en god basecoat på og påfør herefter den holografiske lak. Når denne er tør, lægges to manicure klistermærker på siden, så de skaber en "trekantet" form (se billede). Påfør den på lak indenfor linjerne, og når denne er tør stemples mønsteret på. Tag nu klistermærkerne af, og du har en flot ren kant! Brug en dotting tool til at lave små prikker langs kanten. Afslut med en topcoat. Sådan! Så har du negle, der ligner millioner ;-) 

Close-up for at se designet gemt i glitteret.

3 kommentarer:

Trine Grønbak Nielsen sagde ... [Reply]

kan ikke sende dig en besked i kontaktformularen ;( vil du sms mig ang at få lavet negle...42 30 22 77 mvh Trine

Tina sagde ... [Reply]

Godaften,

du har en fantastisk blog med så mange smukke negle:-)

jeg er ved at hjælpe min datter med hendes nye blog (http://www.mariahoffbeck.blogspot.com) hun har lige lavet et inlæg om UV manicure og har en giveaway hvor man kan vinde et Nail Shaper sæt.
Men vi har brug for lidt erfaring med det at lave UV manicure, ved du noget om dette?

Venligst Tina

Charlotte Thif sagde ... [Reply]

Meget smukt arbejde med dine negle.
Du gør meget ud af at få et smukt resultat:-)
Så dine sommernegle på tæerne, flotte.

Hilsner fra Charlotte
Team Hoffbeck Blog
http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/07/bubble-nails.html

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Twitter Bird Gadget